Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2016
Modelcode: W212
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 4
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Tankinhoud: 59 liter
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 242 km/u
Maten
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 2.430 kg
Max. trekgewicht: 300 kg (ongeremd 300 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financieuml;le informatie
Motorrijtuigenbelasting: euro; 482 - 515 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis afleveringspakket:
- Geldige APKnbsp;nbsp;
- Inspectie van alle vloeistoffen en bandenspanningnbsp;
- In-exterieur reinigennbsp;
- Autonbsp;tenaamstellennbsp;RDWnbsp;
Overige informatie
Onderhoudshistorie:
- 27-09-2021 (149.117 km): Service B
- 02-10-2020 (138.279 km): Service A
- 09-10-2019 (123.222 km): Service B
- 26-10-2018 (101.289 km): Service A
- 02-11-2017 (81.393 km): Service B
- 08-11-2016 (54.011 km): Service A
- 20-10-2015 (40.750 km): Service B
- 03-11-2014 (19.658 km): Service A
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Woltinge Auto#039;s BV is sinds 1994nbsp;degrave;nbsp;Mercedes-Benz specialist van Drenthe. Het bedrijf is opgericht door de uit Elim afkomstige John Woltinge (1973), die de liefde voor Mercedes-Benz met de paplepel ingegoten kreeg.nbsp;
De jongere jarennbsp;
#039;Mijn vader was een Mercedes-Benz liefhebber en ik pikte dat als kleuter al op. Ik had het repareren en vervolmaken van motorvoertuigen in mijn vingers en ging van jongs af aan met mijn vader mee naar het autobedrijf waar hij als spuiter werkzaam was. Het was dan ook niet meer dan logisch dat ik na de middelbare school naar denbsp;Autotechnischenbsp;school in Apeldoorn ging om me verder te bekwamen in het vak. Op m#039;n 17e kocht en verkocht ik mijn eerste Mercedes-Benz en op mijn 20e schreef ik me in bij de Kamer van Koophandel.#039;nbsp;
Van Elim, via Geesbrug, naar Hoogeveennbsp;
#039;In de begintijd diende de dubbele garage van mijn ouders in Elim als werkplaats. Maar al na een half jaar had ik daar te weinig ruimte en bouwde ik een bedrijfspand in Geesbrug. Daar groeide mijn bedrijf na ruim 10 jaar opnieuw uit z#039;n jasje. Vooral omdat ik geen overdekte ruimte had om de voorraad auto#039;s goed te etaleren. In 2007 verhuisde Woltinge Auto#039;s naar Hoogeveen. Daar betrokken we het huidige pand, met werkplaats eacute;n ruime showroom, op industrieterrein de Buitenvaart.#039;nbsp;
Rechtstreeks uit Duitslandnbsp;
#039;Op deze mooie zichtlocatie kon ik het bedrijf verder uitbouwen en hebben we naam gemaakt bij de Mercedes-Benz rijder in Hoogeveen en ver daarbuiten. Niet als officieuml;le dealer: ik heb er bewust voor gekozen om niet via de importeur te werken, maar de auto#039;s rechtstreeks uit Duitsland te betrekken en met weinig overheadkosten te werken. Daardoor kan ik een stuk goedkoper zijn dan een dealer en is de Mercedes-Benz voor meer liefhebbers binnen handbereik. Het zijn geen nieuwe auto#039;s, ze zijn 3 dagen tot 12 maanden jong. Dat is voor een Mercedes-Benz niettemin zo goed als nieuw. En daarmee dus weacute;l veel goedkoper. Dit geldt voor alle gangbare modellen, zoals de A-, B-, C- en E-klasse.#039;nbsp;
#039;Elk nadeelnbsp;hepnbsp;z#039;n voordeel#039;nbsp;
#039;Veel mensen vinden het merkwaardig dat er tegenover ons al vrij snel een officieuml;le Mercedes-Benz dealer werd gevestigd. Maar daar heb ik nog geen moment wakker van gelegen. Zoals een bekende Nederlandse voetballer ooit zei: Elk nadeelnbsp;hepnbsp;z#039;n voordeel. De komst van de dealer heeft mij geen klandizie gekost, maar juist veel klanten en bekendheid opgeleverd. Klanten die daar een bepaald gevoel missen, vinden het hier. Meestal kunnen ze het niet laten om #039;ook even aan de overkant te gaan kijken#039;. En wie hier eenmaal binnenstapt, is meteen zo goed als verkocht.#039;nbsp;
Het Mercedes-Benz-gevoelnbsp;
#039;Waar #039;m dat in zit? Dat is gevoel. De ware liefhebber weet wat ik bedoel. Die loopt letterlijk warm voor een Mercedes en kijkt, net als ik, naar details eacute;n wil klasse. Hij of zij wil geen auto, hij of zij wil een Mercedes. Dat soort klanten bedien ik het liefst. Voor hen, maar natuurlijk ook voor andere sfeerproevers, staat de koffie altijd klaar!#039;nbsp;
E 55 AMG YOUNGTIMER Black series 68692km , black is black !!
- Tellerstand: 68692 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2003
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Kleur interieur: ...
€ 21.500,00
Emmer-compascuum
Mercedes-Benz E-KLASSE E300 BlueTEC HYBRID Ambition / 18 Inch AMG-Velgen
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2016
Modelcode: W212
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 4
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Tankinhoud: 59 liter
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 242 km/u
Maten
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 2.430 kg
Max. trekgewicht: 300 kg (ongeremd 300 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financieuml;le informatie
Motorrijtuigenbelasting: euro; 482 - 515 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis afleveringspakket:
- Geldige APKnbsp;nbsp;
- Inspectie van alle vloeistoffen en bandenspanningnbsp;
- In-exterieur reinigennbsp;
- Autonbsp;tenaamstellennbsp;RDWnbsp;
Overige informatie
Onderhoudshistorie:
- 27-09-2021 (149.117 km): Service B
- 02-10-2020 (138.279 km): Service A
- 09-10-2019 (123.222 km): Service B
- 26-10-2018 (101.289 km): Service A
- 02-11-2017 (81.393 km): Service B
- 08-11-2016 (54.011 km): Service A
- 20-10-2015 (40.750 km): Service B
- 03-11-2014 (19.658 km): Service A
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Woltinge Auto#039;s BV is sinds 1994nbsp;degrave;nbsp;Mercedes-Benz specialist van Drenthe. Het bedrijf is opgericht door de uit Elim afkomstige John Woltinge (1973), die de liefde voor Mercedes-Benz met de paplepel ingegoten kreeg.nbsp;
De jongere jarennbsp;
#039;Mijn vader was een Mercedes-Benz liefhebber en ik pikte dat als kleuter al op. Ik had het repareren en vervolmaken van motorvoertuigen in mijn vingers en ging van jongs af aan met mijn vader mee naar het autobedrijf waar hij als spuiter werkzaam was. Het was dan ook niet meer dan logisch dat ik na de middelbare school naar denbsp;Autotechnischenbsp;school in Apeldoorn ging om me verder te bekwamen in het vak. Op m#039;n 17e kocht en verkocht ik mijn eerste Mercedes-Benz en op mijn 20e schreef ik me in bij de Kamer van Koophandel.#039;nbsp;
Van Elim, via Geesbrug, naar Hoogeveennbsp;
#039;In de begintijd diende de dubbele garage van mijn ouders in Elim als werkplaats. Maar al na een half jaar had ik daar te weinig ruimte en bouwde ik een bedrijfspand in Geesbrug. Daar groeide mijn bedrijf na ruim 10 jaar opnieuw uit z#039;n jasje. Vooral omdat ik geen overdekte ruimte had om de voorraad auto#039;s goed te etaleren. In 2007 verhuisde Woltinge Auto#039;s naar Hoogeveen. Daar betrokken we het huidige pand, met werkplaats eacute;n ruime showroom, op industrieterrein de Buitenvaart.#039;nbsp;
Rechtstreeks uit Duitslandnbsp;
#039;Op deze mooie zichtlocatie kon ik het bedrijf verder uitbouwen en hebben we naam gemaakt bij de Mercedes-Benz rijder in Hoogeveen en ver daarbuiten. Niet als officieuml;le dealer: ik heb er bewust voor gekozen om niet via de importeur te werken, maar de auto#039;s rechtstreeks uit Duitsland te betrekken en met weinig overheadkosten te werken. Daardoor kan ik een stuk goedkoper zijn dan een dealer en is de Mercedes-Benz voor meer liefhebbers binnen handbereik. Het zijn geen nieuwe auto#039;s, ze zijn 3 dagen tot 12 maanden jong. Dat is voor een Mercedes-Benz niettemin zo goed als nieuw. En daarmee dus weacute;l veel goedkoper. Dit geldt voor alle gangbare modellen, zoals de A-, B-, C- en E-klasse.#039;nbsp;
#039;Elk nadeelnbsp;hepnbsp;z#039;n voordeel#039;nbsp;
#039;Veel mensen vinden het merkwaardig dat er tegenover ons al vrij snel een officieuml;le Mercedes-Benz dealer werd gevestigd. Maar daar heb ik nog geen moment wakker van gelegen. Zoals een bekende Nederlandse voetballer ooit zei: Elk nadeelnbsp;hepnbsp;z#039;n voordeel. De komst van de dealer heeft mij geen klandizie gekost, maar juist veel klanten en bekendheid opgeleverd. Klanten die daar een bepaald gevoel missen, vinden het hier. Meestal kunnen ze het niet laten om #039;ook even aan de overkant te gaan kijken#039;. En wie hier eenmaal binnenstapt, is meteen zo goed als verkocht.#039;nbsp;
Het Mercedes-Benz-gevoelnbsp;
#039;Waar #039;m dat in zit? Dat is gevoel. De ware liefhebber weet wat ik bedoel. Die loopt letterlijk warm voor een Mercedes en kijkt, net als ik, naar details eacute;n wil klasse. Hij of zij wil geen auto, hij of zij wil een Mercedes. Dat soort klanten bedien ik het liefst. Voor hen, maar natuurlijk ook voor andere sfeerproevers, staat de koffie altijd klaar!#039;nbsp;
Deze website gebruikt cookies om deze website te verbeteren en te analyseren en eventuele relevante advertenties van derde partijen te tonen, meer informatie. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op "akkoord" te klikken